TENSLOTTE

9 mei 2019 - Utrecht, Nederland

HIERMEE EINDIGT DIT BLOG OVER ONZE REIS VAN 6 MAANDEN.

It's a wonderfull world
Wij hebben een geweldige reis achter de rug. Het reizen ging gemakkelijk, in China wat lastiger, maar dat was ook weer een ervaring. Ook het fietsen, ruim 3000 km, was eenvoudig. Als je elke dag je kilometertjes draait kom je vanzelf waar je wilt komen. Het fietsen was voor ons beiden erg lekker om te doen.

Voor ons gevoel hebben we heel veel gezien en gedaan. We zitten vol met beelden, ervaringen en vooral herinneringen aan de contacten met mensen, van Nepal, een van de armste landen, tot en met het rijke en gastvrije Nieuw Zeeland. Ook al was er vaak een taalprobleem, het directe en warme contact met locals, vooral tijdens het fietsen, in verafgelegen dorpjes, is ons dierbaar in deze ingewikkelde wereld.
De ontmoetingen met sommige reizigers waren inspirerend. Zoals het Franse gezin met drie jonge kinderen, dat een jaar de wereld rondfietst.
We zitten ook vol met beelden van de schitterende natuur, zoals de Himalaya, de Mekongdelta in Laos en de Bay of Islands.

It's a wonderfull world.

Thuis gaan we alles laten bezinken. En iedereen die we hebben gemist weer zien!